Post by froncecontcotour on Feb 18, 2022 10:40:36 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ AB Evolution 2022 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ AB Evolution 2022 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ obegränsad primogems hack ▞▞▞
▞▞▞ AB Evolution 2022 2022 version ▞▞▞
Det här spelet har blivit ett gäng bs. Ni råttjävlar måste sluta manipulera det jäkla spelet. Jag kan se från mitt första drag hur det kommer att sluta. Jag har förlorat cirka 15 matcher på mindre än 12 timmar. Det är samma jäkla anledning till att jag var tvungen att gå tillbaka till 24 000 för att ni jäklar manipulerar spelet
nani
de har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med den här! de tog sitt ursprungliga koncept och gjorde ett helt uppslukande, helt nytt spel av något som redan var perfekt
Bra spel men fortsätter att krascha efter kapitel 4 jag kan inte spela kapitel 5 när jag klickar på kapitel 5 bird game har kraschat även min mobil har 2 gb ram och Android 9 jag försökte felsöka problemet genom att följa alla steg som visas i hjälpcentrets artikel men jag kan inte hitta någon lösning plz fixa det så snart som möjligt
skulle vara 5-stjärnigt om de lägger mer ansträngning på att lägga till ytterligare kampanjberättelser.. avslutade kampanjen på min första dag, allt annat blir lite repetitivt, roligt spel men det kan bli tråkigt. inköp i app är för rika för min smak, om de var billigare skulle du få mina pengar.
Awsome, men i desperat behov av buggfixning.
Jag är inte okej😋
Spelet är roligt, jag spelade det när det först kom ut och njöt av det, bara lägg det på min telefon igen och upplevelsen är precis densamma. Inga klagomål där, men bossstriden i det blå området fortsätter att krascha, jag har avinstallerat och installerat om på samma sätt. Jag hade aldrig det här problemet senast jag använde det. Jag förstår att det är gratis och jag är tacksam för att du kan lägga ut en sådan kvalitetsprodukt gratis. Försök att fixa felet, jag kommer att använda det hur jag kan tills dess.
Bra spel
Jätteskoj
Mycket beroendeframkallande....
Roligt
Gillar normalt inte den här typen av spel men jag tycker om det här. Det är lätt att spela och grafiken är bra. Det är lite jobbigt att få guld för att höja dina karaktärer, det är lite jobbigt. Men jag njuter fortfarande
Jag kan inte ens gå in i rummet för att slåss mot den första röda fågeln...det sparkar mig tillbaka till min startskärm
Du borde skämmas
Mitt enda problem är när jag kommer till den sista nivån/kampen på den blå kartan, vilket borde ge mig Terrance, bara fryser och spelet kraschar efter det. Vänligen fixa detta. Jag kan göra varannan kamp. Om du inte fixar det kan jag inte gå vidare i kampanjdelen av spelet
Det värsta giriga energisystemet låter dig inte spela. Bara 3 scouter som tar timmar att ladda om. Utan dem kan du inte spela mycket förrän och om du inte är på nivå 15 och då kan du spela arenor. Men seriöst spelets monetära och resurssystem är absolut skräp. Jag minns att det inte var fallet när jag laddade ner spelet under dess första release. Mycket girigt drag rovio. Bortskämt ett så bra spel.
Angry Birds Evolution RPG jcq
Det är bäst glada jag är rank 10 just nu!
Jag tycker att det här gick för långt med Angry Birds, det fick det att se ut som om ett krig pågick på bilden eller vad som helst. Jag gillar de andra Angry Birds-spelen, men jag är ledsen Rovio, men jag gillar det inte, det är inte lika fånigt. Först ett spel om fåglar som skjuts mot grisar som stenar, sedan ett spel om fåglar och grisar som slåss ihjäl. Du gjorde den här idén med Angry Birds Fight och Angry Birds EPIC. Jag gillar fortfarande Angry Birds-spelen, men inte det här, förlåt.
Det här spelet brukade vara roligt, men nu är det inte det. Ta de arenastrider som du inte kan gå vidare eftersom du möter massor av andra spelare i lägre ligor som är nivå 100 och högre och din enda på nivå 15 utan chans att slå dem och ingen chans att gå vidare. Bara för det tror jag att du kommer att hitta mycket fler människor som inte spelar eller börjar ta bort det här spelet. Som jag sa, spelet brukade vara briljant men nu suger det
Roligt och beroendeframkallande.
Funkar inte att få mera nycklar, spelet laddar inte .....fixa plz
Funkar finfint på g6,
senaste uppdateringen dödade det!! så svårt att gå igenom fåglar för att höja dem eller sälja dem, hur är detta en förbättring av teamledningen!?!?! Du väljer en fågel och går sedan tillbaka och allt är återställt stannar inte ens på en färg du väljer vilket skämt, gå tillbaka till den gamla layouten omedelbart!! Det enda jag gillar är att kunna slåss snabbt tills du hamnar i fara! resten av uppdateringen är komplett skräp!! Det tar alldeles för lång tid att hantera ditt lag och jämna ut fåglar eller utveckla dem, vänligen gå tillbaka!!!!
Jag älskar det här spelet, jag älskar definitivt allt med det. Jag ger 4 stjärnor bara för att jag skulle älska att sub! Jag har inga problem att betala några dollar för ett spel, men det kostar lika mycket som ett World of Warcraft-abonnemang.
Spelet är väldigt bra! Inga fördröjningar sedan jag spelade. Men ibland är uppdragsmålet inte tillgängligt... Hur som helst, det här spelet är perfekt!
Doodle Jump Arkádové cmo
AB Evolution 2022 રોલ પ્લેઇંગ qqr
Det står att det inte går att ansluta servern men mitt wifi är på och anslutet så varför ansluter det inte? Vad betyder det? Snälla svara. Så fort du svarar och ger mig tips för att fixa detta skulle jag genast ladda ner tillbaka.Jag gillar spelet men det håller på att frysa under evenemangsmatcherna precis som på väg att vinna så jag måste starta om appen vilket gör att jag tappar evenemangsenergi och måste slösa mer bara för att det ska hända igen. Jag är nära nivå 80 så det börjar bli riktigt irriterande.
Jag hade aldrig hamnat i hela angry birds-beroendet som alla andra runt omkring mig dör. Tills nyligen alltså. Intrienangry fåglar för Fb messenger och tyckte att det var sött och enkelt. Det fick mig att vilja ha en mer komplicerad men rolig version. Så jag laddade ner flera versioner och provade dem alla. När jag hittade den här tho OMG blev jag kär i alla aspekter. Det här spelet är roligt. konkurrenskraftigt komplex men enkel och lätt att lära sig!! skulle rekommendera detta spel till alla unga eller gamla. Fantastisk grafik och mer!!
Ständigt förlora spel, behöva starta om och förlora hårt kämpade belöningar (10 nycklar varje gång) när du spelar i fängelsehålor. Har hänt 3 gånger i veckan. Annars okej men skulle vilja ha fler sätt att vinna nycklar eller flaskor för utvecklande fåglar.
Spelet var roligt men nu finns det ingen utveckling. Det känns som att de gav upp att göra det till ett äventyr. Att slippa på karaktärsutveckling och arenastrider har blivit väldigt tråkigt. De ständiga annonserna har gjort det värre. Evenemang är lätta och kan avslutas på en och en halv dag. Får sedan vänta ytterligare en och en halv dag på en ny. Det är nästan till den grad att det inte är värt att spela efter ett par veckor.
Ganska bra hittills ... kan bara slipa hårdare för några fler unika fåglar lol?! Och blir bättre. Att få upprepade önskan att det var lättare att få nya fåglar
AB Evolution 2022 Igranje vlog adb
Jag vill gilla det här spelet. Det är roligt och beroendeframkallande men samtidigt så upprörande. Arenan är värst. Ibland är det helt staplat mot dig. Som en spelare på 200 nivåer mot en nivå på 100 (jag) kan du inte vinna. Varför är ni inte parade mot liknande nivå och som maktkonkurrens?! De ständiga annonserna är jobbigt. Eventfåglar kläcks inte när de förväntas. Känns som att jag kläcker 100 eller fler vanliga och dussintals premium men ingen händelsefågel. 2 veckor i rad ingen gyllene lucka biljett del akter pirater eve
Jag gillar faktiskt det här spelet, jag är bara trött på den ständiga begäran om att betygsätta spelet
Det här är det fantastiska spelet, snygg grafik och design, men när det är något slags evenemang som varje vecka det finns en händelse kan du få fantastiska fåglar till ditt lag, på vissa nivåer har det fastnat och du har inget annat val än att sluta ,men även det skulle vara ok, men när du betalade 225 ädelstenar för att fortsätta spelet för att få fågeln på händelsenivå 84 och i slutet fastnade den, skulle jag säga att det här spelet inte är värt så många nerver att spela .2 DÅLIGT
AB Evolution 2022 Игре улога cip