Post by unwacompnejac on Feb 3, 2022 6:17:42 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sky Raptor: Space Shooter ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sky Raptor: Space Shooter IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder ökar nycklar ▞▞▞
▞▞▞ Sky Raptor: Space Shooter 2022 version ▞▞▞
Det är roligt - bara titta på din budget..
Jag älskar spelet. Önskar att jag hade fler sådana här om du någonsin har en chans att spela det här spelet
Lätt att spela och ändå en bra utmaning
Älskar ljudeffekter
Behöver mer boost & pärla give aways
Om du gillar reklam kommer du att älska det här spelet
Excellent
Jag laddade ner spelet, jag trodde att det skulle bli ett roligt rymdskyttespel, när jag började spela och tävlade steg ett, sa det åt mig att uppgradera mitt plan, när jag gjorde det gav det mig en skärm som sa att jag skulle uppgradera mitt plan ännu mer, och när jag försöker göra vad den säger åt mig att göra, skärmen fryser och musiken spelas fortfarande, jag trycker på varje knapp på min telefon och den gjorde fortfarande ingenting. Jag avinstallerar spelet och installerar om spelet och jag fryser fortfarande nu, jag är galen.....
Trevligt litet spel för min 15-paus på jobbet
Det är så roligt att du måste prova ti
Det är ganska bra än så länge
Det här spelet är underbart
Det är ett fantastiskt spel.
ok....
Hittills får en bra speltid utvisa om det håller
Roligt spel att fördriva tiden
Får ditt hjärta att rasa vid vissa tidpunkter
4), bör du ha Minimum 133M utrymme och 5.0 Android version. App Sky Raptor: Space Shooter skapades av ONESOFT Mobile Developer i Arkadspel kategori.
Inte dåligt
Intrast
Laddat ner upp till 79 procent och innehav. Håller på nu i tjugo minuter. Bara vänta eller försöka igen?
Jag gillar spelet.
Jag gillar 5hans spel, grafiken är bra
Svårt men härligt spel
Denna få är fantastisk!
Bäst hittills
Spel om pengar
Spelet fryser hela tiden under spelandet
Köpte nybörjarpaketet nu kan inte ens spela spelet eftersom jag får ett felmeddelande som säger app från okänd källa när jag öppnar spelet.
Nä
Mycket roligt shootem up-spel!! En nackdel skaffade en ny telefon och försökte ladda ner sky raptor-spelet på min nya telefon. Den enda som laddades ner var en vanlig version. Av någon anledning verkar jag inte få tillbaka mitt ursprungliga spel eftersom jag hade spenderat en hel del pengar för att uppgradera mitt spel. Så inte säker på om någon läser dessa eller inte alla, värt ett försök. Kan någon hjälpa mig att få tillbaka mitt originalspel
Spelet är bra, jag kan inte klaga och mina barn gillar det, så 4 stjärnor för nu.
Hapi
Det är ett härligt time pass-spel.
Har precis börjat spela, bra hittills.
Super roligt spel
Jag älskar det här spelet 🎮
En uppenbar rip off av galaxy shooter. Hemskt spel som syftar till godtrogna barn för att få dig att spendera pengar. UNDVIK DETTA SPEL
Inte dåligt spel
Terbaik
Det är svårt spel men vi kan slappna av mest om du kan göra spelet
Sky Raptor: Space Invaders - Senaste Versionen För Android ...
Deepak Dhaliwal
För lätt för mej?
Reklamfilmen ljög om det faktiska spelinnehållet